Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el Vásárlási feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza.

Webáruházunk nem köt szerződést kiskorúakkal. Ön a feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, azaz a 18. életévét betöltötte.

 

Vásárlási feltételek

I. Regisztráció

Az egeszseg-sziget.hu webáruházban Ön regisztrációval és regisztráció nélkül is vásárolhat. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. Legközelebbi látogatásakor a belépést követően már nem szükséges a korábban megadott adatait újból beírni, de módosításra van lehetősége. Ez gyorsabbá és kényelmesebbé teszi a vásárlást.


II. A termék kiválasztása

Az egeszseg-sziget.hu weboldalon Önnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosarába helyezett termékek törölhetők vagy későbbi időpontban módosíthatók.

Az oldal felső részén, a "Kosár" felirat mellett megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett terméke(ke)t, valamint a termék(ek) összegét. Erre a feliratra kattintva leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is a "Frissítés" ikon megnyomásával (a "Törlés" ikonra kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából). A kosár a módosítást követően automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


III. A vásárlás folyamata

► Bejelentkezés  

► Adatok megadása

► Szállítási mód kiválasztása

► Fizetési mód kiválasztása

► Rendelés összesítése, elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

  • Ha korábban már vásárolt áruházunkban, akkor adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
  • Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie a vásárláshoz, további adatokat nem kell megadnia.
  • Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (csomagautomatánál, csomagpontban történő átvétel vagy házhozszállítás), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a "Megrendelés" gombra.

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később még egyet a várható szállítási időpontról. 

Amennyiben a megrendelés elküldését követően mégsem kapja meg a megadott e-mail címre a visszaigazolásunkat, javasoljuk, hogy ellenőrizze a "Spam" (levélszemét) mappáját a levelező rendszerében. Ha itt sem találja a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk a +3620/4437757-es telefonszámon.

A megrendelés elküldésével Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik. Kérjük, hogy kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméke(ke)t, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! 

Amennyiben Ön nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját Önre terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban elindítani.


IV. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatók.

  • az árak bruttó árak
  • tartalmazzák az ÁFÁ-t és a csomagolási költséget
  • azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget

A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítási módok menüpont alatt is megtalálható.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk Önt az új adatokról. Ezt követően Ön megerősítheti a rendelését, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon tőle.


V. Fizetési feltételek

Áruházunkban banki átutalással, bankkártyával és utánvétellel fizetheti ki a megrendelt termék(ek) ellenértékét.

Banki átutalás esetén a visszaigazoló email-ben küldjük az átutaláshoz szükséges adatokat. Számlát csak annak a személynek/cégnek a nevére áll módunkban kiállítani, akinek a bankszámlájáról a befizetés megérkezik a mi bankszámlánkra!

Utánvétel esetén az alábbi módokon történhet a termék(ek) kiegyenlítése:

  • csomagautomatából történő átvétel esetén bankkártyával az automatánál
  • csomagpontokon történő átvétel esetén készpénzben
  • házhozszállítás esetén készpénzben


VI. Szállítás

Kizárólag Magyarországon belüli szállítást vállalunk. A küldemények kézbesítése futárszolgálattal történik. A termék(ek) szállítási idejét ismertetjük a Pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok:

  • Csomagautomatánál történő átvétel
  • Csomagponton történő átvétel
  • Házhozszállítás

Kiszállítási idő:

általában 2-3 munkanap

Szállítási díjak:

799 és 999.-Ft között mozog

Pontos szállítási díjak itt találhatók

Kérjük, kizárólag olyan címet adjon meg szállítási adatainál, ahol a szállítás napján biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot. Ha a futár nem talál a megadott címen senkit, akkor a megadott telefonszámon megkísérli elérni Önt. Ha nem sikerül Önnel beszélnie, akkor értesítőt hagy a csomag későbbi kiszállításának időpontjáról.

Amennyiben Ön egyáltalán nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját Önre terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban elindítani.

Szállítástól való elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.


VII. Elállási jog/Visszaszolgáltatási garancia

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. Az elállási jog a termék megrendelésének napjától él. Ennek értelmében Ön az áru átvételét követő 14 napig elállhat a vásárlástól mindenféle indoklás nélkül. 

Ha Ön elállási jogával élni kíván, akkor az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

név: Fénykert Kertépítő Kft.

cím: 8135 Dég, Jókai u. 15

email: fenykert [kukac] fenykert [pont] eu

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt Elállási Nyilatkozat mintát is, amit a Vásárlási feltételek végén talál.

Tudnia kell, hogy Önt terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogát a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön Elállási Nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megrendelt termék(ek) ellenértékét. A visszafizetés az Ön beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az Ön által igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik.

A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kapjuk a terméke(ke)t, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméke(ke)t indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb Elállási Nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Amennyiben Ön nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget nem vagyunk kötelesek megtéríteni.

Továbbá követelhetjük a termék jellegének, tulajdonságainak, és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés, illetve ésszerű költségeinek megtérítését.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy  jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét azonnal biztosítjuk.

Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti Tényállási Jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleges sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!


VIII. Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen problémával szembesül, kérjük haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén szintén hívja ügyfélszolgálatunkat az alábbi számon: +3620/4437757.

Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze felénk az alábbiakat:

  • Számlaszám 
  • Panasz típusa és leírása

 

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

  • Hiányos csomag - Kérjük, írja le, hogy melyik termék nem került be a csomagba. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük Önnek a hiányzó terméket.
  • Nem a megrendelt terméket kapta meg  - A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot. Budapesti rendelés esetén saját futárunk cseréli ki a terméket a lehető legrövidebb időn belül. Egyéb esetekben a cserét jellemzően futár partnerünk végzi. 
  • Sérülten érkezett a termék - Kérjük, készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk. Budapesti rendelés esetén saját futárunk cseréli ki a terméket a lehető legrövidebb időn belül. Egyéb esetekben a cserét jellemzően futár partnerünk végzi. 
 

IX. Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papíron vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
  • Bármilyen meghibásodás bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba vagy technikai hiba következményei

A webáruházat működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior következtében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért - függetlenül attól, hogy indirekt, vagy direkt -, ami a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az egeszseg-sziget.hu oldalon.

Amennyiben Ön nem ért egyet a szabályok módosításával, kérjük, szakítsa meg a vásárlást.

 

Elállási nyilatkozat minta:

Címzett:

Fénykert Kertépítő Kft.

8135 Dég, Jókai u. 15.

Tel: +3620/4437757

fenykert [kukac] fenykert [pont] eu

Alulírott .............................................................. kijelentem, hogy ezúton gyakorlom

elállási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Termék(ek) megnevezése: .........................................................................................

A termék(ek) átvételének időpontja: ...........................................................................

A vásárló neve: ...........................................................................................................

A vásárló címe: ...........................................................................................................

A vásárló bankszámlaszáma: .....................................................................................

Település, dátum: .......................................................................................................

A vásárló aláírása: .....................................................................................................

 

Hírlevél
 
 
 
 
Kozmetikumok krónikája
A víz üzenetei